A L’Oréal-csoporthoz tartozó Ralph Lauren illatmárka tavaly tavasszal írta ki a nemzetközi animációs tenderét, amelyen az Umbrella nevű magyar cég nyert – írja a Kreatív.
Az Umbrella gyártó-és utómunkacég már korábban is dolgozott együtt az amerikai luxusmárkával – derül ki a cikkből.
A karácsonyi kampány Magyarországon készült. A fókuszban a hat Ralph Lauren illatot bemutató videó állt, köztük a Polo Red, illetve a márka 2017-es kiemeltje, a Woman by Ralph Lauren.
A filmeket – köztük az alábbit is – Vigh Dávid animációs rendezővel és csapatával közösen hozták létre – teszik hozzá.
„Nagyon erős a házon belüli marketingcsapatuk, amivel a kvázi reklámügynökség funkcióját sok esetben kizárják. Most is direktebb kapcsolatot akartak a készítő alkotókkal, nekünk az általuk meghatározott elképzelésekre kellett egy történeti választ, egy vizuális megoldást hoznunk” – mesélte korábban a Kreatívnak Kázmér Miklós, az Umbrella fejlesztési igazgatója.
Az oldalon megjelenő és olvasható véleményekért és hozzászólásokért a blog semmilyen nemű felelősséget nem vállal.
Kövess minket a Facebookon is!
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: