Yellow

Nagy dobásra készül az ALDI

Három zenei fesztiválon, egy gyerekrendezvényen és a vizes világbajnokságon nyit pop-up üzleteket az ALDI Magyarország a nyár folyamán – írja a Blikk. 

 

 

Az ALDI 2016-ban nyitotta meg első ideiglenes üzletét Magyarországon, és ebben az évben vett részt először a Sziget Fesztiválon egy 300 négyzetméteres üzlettel – írja a lap. 

„A Sziget Fesztiválon nyitott üzletünk rendkívül pozitív visszajelzést kapott a vásárlóktól, a szervezőktől és a média részéről is. Ebben az évben úgy döntöttünk, hogy még több helyszínen leszünk jelen: a Gyerek Szigeten, a VOLT Fesztiválon, a Balaton Soundon, a 17. FINA Világbajnokságon és természetesen a Szigeten is nyitunk egy-egy áruházat. A pop-up üzletekkel még több ember számára szeretnénk biztosítani, hogy a legnagyobb nyári rendezvényeken is egyszerűen, gyorsan jussanak hozzá az élelmiszerekhez, illetve a fesztiválokon a táborozáshoz és nyaraláshoz elengedhetetlen termékek is elérhetők legyenek – mindez az ALDI-tól megszokott minőségben és bolti árakon” – nyilatkozta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.

Az ALDI „első” ideiglenes üzlete a Gyerek Szigeten nyitotta meg kapuit: a négy hétvégén át díjmentesen látogatható fesztiválon az ALDI a gyerekek számára alakított ki és rendezett be egy áruházat, ahol a kicsik egy valódi ALDI áruház kicsinyített másában nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. Hasonló ALDI-áruház évek óta várja a gyerekeket a Minipoliszban.

A második, összesen 225 négyzetméter alapterületű ALDI üzlet a VOLT Fesztiválon, a Nagyszínpad közelében június 26. és július 2. között, reggel 7-től hajnali 2-ig várja a vásárlókat.

A Balaton Soundon július 5-10. között, hajnali 4 órától 24 óráig lehet az ALDI 300 négyzetméteres boltjában bevásárolni, amely a kemping területén helyezkedik majd el.

Az ALDI a nemzeti főtámogatója a 2017-ben Budapesten és Balatonfüreden megrendezendő 17. FINA Világbajnokságnak és a Masters Világbajnokságnak. A sporteseményekre kilátogatókat július 14. és 30. között két, egyenként 225 négyzetméteres mobil ALDI üzlet is várja majd a Duna Aréna mellett, illetve a Margitszigeten, előbbiben 8 és 21, utóbbiban 9 és 22 óra között lehet vásárolni.

A Sziget Fesztiválon a tavalyival megegyező helyen, augusztus 9-én nyitja meg kapuit az ALDI 300 négyzetméteres áruháza, amely augusztus 19-ig reggel 7-től hajnal 2-ig tart majd nyitva.

Az áruházak mérettől függően 250–300 termékből álló kínálattal várják a vásárlókat:

a friss zöldség-gyümölcs, pékáru, felvágottak, konzervek és tejtermékek mellett fagylalt, alkoholmentes italok, csokoládé és kozmetikumok is elérhetők lesznek. Mind az öt ideiglenes ALDI üzletben működik majd „Azon melegében” látványpékség is, míg a zenei fesztiválokon a tavalyihoz hasonlóan az üzletek mellett nyitva tartó grillzónákban idén is ingyen sütik készre az ALDI-ban vásárolt friss és pácolt húsokat.

 

A gördülékeny kiszolgálásról áruházanként 7-15 munkatárs gondoskodik.

A gyors fizetés érdekében valamennyi boltban csak bankkártyával, illetve a zenei fesztiválokon Festipay kártyával lehet majd fizetni, így a külföldről érkező vendégek is készpénzváltás nélkül tudnak vásárolni. Az ALDI az italok kivételével mind az öt üzletében bolti árakkal várja a vásárlókat, vagyis ugyanazon az áron lehet megvásárolni a termékeket, mint az áruházlánc 123 magyarországi egységének bármelyikében. A 17. FINA Világbajnokság helyszínein tejtermékek nem lesznek kaphatók, viszont itt az üdítőitalokat is bolti áron kínálja a vállalat.

Az oldalon megjelenő és olvasható véleményekért és hozzászólásokért a blog semmilyen nemű felelősséget nem vállal.  

Kövess minket a Facebookon is

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!